پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
15285
-
الف
+

سریال‌های آی‌فیلم برای ماه مبارک رمضان

شبکه آی‌فیلم برای ماه مبارک رمضان جدول پخش خود را تغییر می‌دهد.

شبکه آی‌فیلم برای ماه مبارک رمضان جدول پخش خود را تغییر می‌دهد.

به گزارش آی‌فیلم، با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، شبکه‌ آی‌فیلم تدارک خوبی در این ماه انجام داده است و سریال‌های اجتماعی، طنز و خانوادگی را پخش می‌‌کند که در ادامه معرفی می‌شود:

پخش سریال «برادر جان» به درخواست آی‌فیلمی‌ها

سریال «برادر جان»، یک ملودرام خانوادگی و با مضمونی اجتماعی و مذهبی است. موضوع اصلی این سریال، حق الناس است. این سریال تازه‌ترین همکاری سعید نعمت‌الله و محمدرضا شفیعی بعد از سریال‌های «جراحت»، «شیدایی»، «رستگاران»، «عقیق»، «مادرانه» و... به‌حساب می‌آید.

خلاصه داستان برادرجان:

برادری برابری جان فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه می‌شود که نامش حق‌الناس است... پسری بعد از، از دست دادن پدرش می خواهد بدهی های او را ادا کند.

عوامل سریال  «برادرجان» :

کارگردان:محمدرضا آهنج، نویسنده:سعید نعمت الله ، تهیه کننده:محمدرضا شفیعی ، مدیر تصویر برداری:جمال شمس، مدیربرنامه ریزی:حسین دیردار، دستیار اول کارگردان:داوود بابایی، مدیرتولید:آرش زینال خیری صدابردار:محمد شیوندی، طراح گریم:کامران خلج، طراح صحنه:جعفر محمد شاهی، طراح لباس:سوسن نوروزی، عکاس:مهدی حیدری و مهدی بردبار، مشاور رسانه:ملیکا راد و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

بازیگران برادرجان:

علی نصیریان, حسن پورشیرازی,  حسام منظورآفرین عبیسی,  سعید چنگیزیان, کامران تفتی, سجاد افشاریان,  نسیم ادبی, مارال فرجاد,  شیوا ابراهیمیمحبوبه صادقی،  لعیا زنگنهجلیل فرجاد، ندا جبرائیلی.

این سریال از اول اردیبهشت ماه هر شب ساعت 19:00 پخش و در ساعت‌های 03:00 و 11:00 روز بعد تکرار می‌شود.

«قرعه» به آی‌فیلم افتاد

سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک‌ نژاد و تهیه کنندگی محمود اتحادی و به نویسندگی احمد رفیع زاده ساخته شده است این سریال داستان قرعهکشی میان چند خانواده تهرانی است که با نزدیک شدن به ایام نوروز به مشکلاتی بر می‌خورند و باقی داستان

در این سریال بازیگرانی چون : حمیدرضا آذرنگ فریبا متخصصهدایت هاشمیمریم سعادت – مهران رجبی – اشکان اشتیاق – سحر ولدبیگی – نسرین نصرتی – پرستو گلستانی – میثاق جمشیدی – امیر کربلایی زاده – مصطفی ساسانی – سارا همتی – نازنین کریمی – غلامرضا نیک‌خواه – سید علی صالحی – فروغ قجابگلی – صبا محمدی – فرانک تمنایی و محمدرضا علیمردانی به ایفای نقش می‌ پردازند.

این سریال از دوم اردیبهشت ماه هر شب ساعت 18:00 به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن ساعت 02:00 و 10:00 روز بعد است.

«متهم گریخت» به آی‌فیلم می‌آید

سریال طنز «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران از روز پنجم اردیبهشت هر شب ساعت 20:00 به روی آنتن شبکه آی‌فیلممی‌رود و هر روز در ساعت‌های 04:00 بامداد و12:00 تکرار خواهد شد.

هاشم آقا با بازی سیروس گرجستانی و خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت گرفتن بیماری‌اش در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. مهاجرت خانواده هاشم آقا به تهران داستان‌ها و ماجراهای زیبایی را به‌وجود می‌آورد. سیروس گرجستانی؛ مریم امیر جلالی؛ علی صادقی؛ ملیکا زارعی و... در این سریال بازی می‌کنند.

آی‌فیلم به سراغ «میوه ممنوعه» رفت

مجموعه تلویزیونی «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی، از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

در خلاصه این سریال آمده، "حاج یونس فتوحی" تاجری است که به زعم مردمی که او را می‌شناسند هم در این دنیا و هم در آخرت عاقبت بخیر شده است. آوازه خیرخواهی و کمک به مستمندان حاج یونس بر وی نیز اثر کرده و او خود را عارف الی الله می‌داند و مطمئن است تا آخر عمر مرتکب هیچ گناهی نمی‌شود، اما در زندگانی بشر، روزی از روزهای زندگی روز امتحان است. در این روز "هستی" دختر جوان یکی از کارخانه‌داران ورشکسته شهر، شکایت پسر حاج یونس را که عامل ورشکستگی پدرش است پیش حاج یونس می‌برد. حاج یونس فقط یک نگاه گناهآلود می‌کند و ... .

علی نصیریان، گوهر خیراندیش، هانیه توسلی، امیر جعفری، نیما رئیسی، عمار تفتی، کیانوش گرامی و ... از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

مجموعه «میوه ممنوعه» ساخت ۱۳۸۶ است و  علیرضا کاظمی و علیرضا نادری نویسندگان آن هستند.

این مجموعه از دوم اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و در ساعات ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ تکرار خواهد شد.

پخش سریال «زیر پای مادر»

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

این سریال، داستان "خلیل" مرد میانسالی است که با پسرش "اشکان" دور از تمامی خانواده در مشهد زندگی می‌کند. اشکان قصد ازدواج با دختری به نام "ستاره" را  دارد، به همین خاطر از پدر می‌خواهد برای ازدواجش به خواستگاری ستاره برود. خلیل که سال‌های سال اشکان را بدون مادر، بزرگ کرده به خواستگاری ستاره می‌رود اما عمه ستاره بزرگ‌ترین مشکل این ازدواج می‌شود.
فیلمنامه «زیر پای مادر» را سعید نعمت‌الله نوشته است و کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران سریال هستند.
این مجموعه تلویزیونی سال ۱۳۹۶ تولید شده و تهیه‌کنندگی آن را زینب تقوایی برعهده داشته است.

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از یکشنبه ۱۷ فروردین، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و در ساعت‌های ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

مخاطبان آی‌فیلم شاهد پخش هر سه فصل سریال «ستایش» از آی‌فیلم خواهند بود.

مجموعه تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی از یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ از آنتن آی‌فیلم فارسی در حال پخش است.

این سریال پس از درخواست های مکرر بینندگان، مدتی در وبسایت آی‌فیلم قرار گرفت و اکنون به جدول پخش این شبکه منتقل شد.

تولید فصل اول سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و سال ۱۳۹۰ پایان یافت.

در خلاصه داستان این سریال آمده که دختر جوانی به نام ستایش که از خانواده مذهبی است، در گیر و دار گریز برادرش محمد از خدمت سربازی و خروج او از ایران، به هم خدمتی برادرش طاهر فردوس دل می‌‌بندد. اما با کشته شدن محمد هنگام فرار و زندانی شدن طاهر فردوس به عنوان شریک جرم او، خانواده‌هایشان به مقابله با یکدیگر می‌پردازند
در این مجموعه بازیگرانی نظیر داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، کیهان ملکی، مرحوم جمشید مشایخی، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی و محمود عزیزی به نقش‌آفرینی می‌پردازند
سریال «ستایش ۱» از یکشنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ هر شب ساعت ۲۳:۰۰ بصورت دو قسمتی از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و در ساعت‌های ۷ و ۱۵ تکرار خواهد شد.

با «عطسه» لحظات شادی را تجربه کنید

این سریال هرشب ساعت 00:30 پخش و در ساعت 08:30 تکرار می‌شود.

سریال عطسه شامل آیتم‌های مختلف طنز است که دارای موضوعات اجتماعی است و بازیگرانی چون مهران غفوریان، فلامک جنیدی، جواد رضویان، عراف لرستانی و مهران مدیری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ه خ / ص گ

نظر شما
ارسال نظر